Boksen

Boksen. Fitness, sportschool en boksen in Velserbroek. MiDo Personal Gym.

Boksen

Wil jij graag op een professionele manier leren boksen ? En wil je op een leuke en ontspannende wijze aan conditie en kracht werken? Doe dan mee met de bokslessen!

Voordelen van boksen:

  • Meer zelfvertrouwen
  • Betere discipline
  • Sterker en fitter worden
  • Betere bokstechniek
  • Zelfverdediging
  • Voetenwerk

Box & Burn

Box & burn

’Heerlijk sporten, calorieën verbranden en boksen. Box & Burn is de ultieme workout met kracht, conditie en boksen. De workout is voor ieder niveau!

Voordelen van box & burn:

  • Afwisseling: In de les wordt boksen afgewisseld met circuittraining op hoge intensiteit.
  • Sterker en Fitter worden: De intensiteit zorgt ervoor dat de deelnemers veel calorieën verbranden en daarmee super snel resultaat boeken met het verlagen van hun vet percentage en gewicht.
  • Voor elk niveau: Het Box & Burn programma is geschikt voor vrouwen van elke leeftijd en niveau.
  • Gratis proberen

Kinderboksen & kickboksen

Groepslessen boksles. Fitness, sportschool en boksen in Velserbroek. MiDo Personal Gym.

Kinderboksen & kickboksen

De lessen voor kinderen bij MiDo Personal Gym staan voor plezier, zelfvertrouwen en ontwikkeling.
Boksen en kickboksen is één van de meeste effectieve trainingsmethoden om kracht, conditie, behendigheid, coördinatie, lenigheid en zelfvertrouwen te ontwikkelen.
Wij vinden het erg belangrijk dat de boks- en kickbokslessen veilig en vooral vriendelijk verlopen. De lessen vinden in groepen plaats van maximaal 30 personen. De lessen zijn opgebouwd rondom verschillende spelvormen. Zo wordt er op een speelse en enthousiaste manier gewerkt aan techniek, kracht, conditie, tactiek, zelfvertrouwen, lenigheid en coördinatie. De kinderen boksen o.a. op pads en bokszakken, doen coördinatieoefeningen en nog veel meer! Een echte workout voor champions dus!

High Intensity Training

Zaktraining en boksen. Fitness, sportschool en boksen in Velserbroek. MiDo Personal Gym.

High Intensity Interval Training

High Intensity Interval Training (HIIT) is niet de zoveelste sport- of fitnessrage, maar een effectieve en efficiënte manier om vet te verbranden, spieren te ontwikkelen en je conditie te verbeteren. HIIT is dus een zeer intensieve en uiterst efficiënte trainingsmethode. Eén of twee keer per week High Intensity Interval Training (HIIT) blijkt beter te zijn dan 4 keer per week 45 minuten hardlopen, fietsen of op de crosstrainer. De High Intensity Interval trainingen in onze personal gym worden begeleid door een personal trainer. De trainer zal tijdens de les iedereen motiveren en (indien nodig) technisch corrigeren.

Voordelen high intensity interval training:

  • Effectiever afvallen dan met cardio training
  • Zeer snel conditie en uithoudingsvermogen ontwikkelen
  • Efficiënt spieren en kracht ontwikkelen

Kettlebell training

Kettlebell training. Fitness, sportschool en boksen in Velserbroek. MiDo Personal Gym.

Kettlebell training

Kettlebell training is dankzij de enorm hoge intensiteit, één van de beste methoden om kracht, flexibiliteit, stabiliteit en het cardiovasculaire systeem te trainen. De oefeningen zijn voor iedereen eenvoudig te leren en zijn zeer veelzijdig. Kettlebell training is een korte maar explosieve training en heeft een zeer grote maar positieve impact op het lichaam. De resultaten op het gebied van o.a. afslanken, het vergroten van kracht en het opbouwen van zowel conditie als spiermassa is dan ook enorm. Kettlebell training is één van de beste core-stability trainingen die er is. Het versterkt met name de achterste keten (rug, billen, hamstrings). De achterste keten is vaak zwak. Kettlebell training is daarom de ultieme methode om de achterste keten te versterken.